God eftermiddag bröder och systrar!

I dag jar kah bara traskat runt på stan för att få känna mig fri och för att det verkligen behövs efter dvalan under julledigheten. Träffade en polare och hans "nya" hund ett tag också, en riktigt söt liten amstaff (tror jag det var). Är ingen hundexpert men jag tror han sa amstaff i alla fall. Den viftade på svansen mest hela tiden och verkade så glad och lekfull så. Ett mycket trevligt möte.

Efter det varvade jag ned på Waynes med en kopp thé och sen styrde jag stegen mot det gamla "klassiska" haket Banana Moon Records där jag fyndade två ännu mer klassiska Lundell-plattor på vinyl för 10:-/st:





Har tyvärr ingen vinylspelare hemma men får lira dom hos päronen för att kolla kvalitéen. Albumen har jag både på mp3 och cd-skiva sedan tidigare så det var inte av den anledningen dessa konstverk inhandlades, kanske ramar in dom och sätter upp dom på väggen sen. Just plattan Den vassa eggen har jag min personliga "schism" med men jag kan lyssna på den utan problem numera och Längre inåt landet är ju bara för jävla bra helt enkelt. Kände att, för det priset, så var jag bara tvungen att köpa. KÖP! KÖP! KÖP!


/Mammon's hysteri

Kommentarer
Postat av: Bedon

Mammons makt är stor och hans vilja alsmäktig. Själv köpte jag plåtar till Bajenkvällen på Hovet idag. För omväxlings skull på långsidan mitt emot klacken. Gubben börjar bli gammal eller nåt. //forza

2012-01-03 @ 22:14:22
Postat av: Hav utan hamnar

Haha bra där Bedon. Själv köpte jag min plåt för några veckor sedan. I klacken!



Förra året satt jag bakom mål men då hade jag farsan med mig. Han börjar bli för gammal för klacken, gubbjäveln. Vaknade nyss förresten och missade Sveriges drama mot Finland.



Jaja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0