Den närmsta framtiden

I dag har det planerats lite inför framtiden, min personliga framtid vill säga. Planer för ett, förhoppningsvis, gott mående och lite mer struktur i tillvaron. Ska börja gå i en "sömnterapigrupp" för mina sömnproblem och och även gå kursen återfallsprevention vilket kan vara väldigt bra med tanke på den senaste tidens mer och mer upprepade återfall. Bra grejer på gång alltså och det känns faktiskt riktigt bra.

Provade även att gå på ett AA-möte ikväll också, satt bara och lyssnade men det var rogivande och det är skönt ibland att kunna lyssna på folk i samma situation och vissa saker som folk berättar träffar verkligen rakt i hjärtat vilket känns både bra och lite skrämmande.

Men det här är ett par riktigt bra beslut jag har tagit nu i dag och jag hoppas kunna fullfölja dom i ett gott välmående... och funkar det här bra så kommer förhoppnings kontakten med min dotter Ebba kunna byggas vidare på ett mycket bra sätt.

Så det som gäller nu är rätt inställning, ta en dag i taget och ta det lugnt (men med fullkoncentration på/) med det som ska göras.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Bedon

Det gör mig gott i själen att du kämpar på trots vissa motgångar ibland. Du hittar nya vägar och nya infallsvinklar. Det är bra. Håll kvar i minnet de framgångar du har gjort. Inte framgången i sig, utnan känslan. Håll fast vid den ovh fortsätt att göra bra saker då att den känslan befästs. Kämpa!

2012-01-12 @ 01:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0