En mycket bra dag

Det har varit en mycket bra dag det här och tyvärr har min kära dotter åkt hem nu men vi har haft en fantastiskt dag tillsammans och det är vad jag tar med mig för ett bestående välmående.
Ebba är fantastisk tamejfan, hon är verkligen en stark personlighet och jag är så jävla glad att vi fått den kontakt vi har just nu även om det finns mer att bygga vidare på. Men ju äldre hon blir desto mer kommer hon förstå och så länge jag håller mig på banan och sköter mig så finns det alla möjligheter till en fin framtid för oss två.

Hon berättade idag, medan hon satt och pysslade med sina Top Model-prylar, att hon vill bli modedesigner. Kul att hon har mål i livet och hon är verkligen duktig på att måla och rita och har fina idéer så hon kan mycket väl bli något inom det om hon fortsätter intressera sig för det. Men hon är ung, 9 år på söndag, och hon har hela livet framför sig. Jag tror på henne och hon gör mig lycklig.




Forza Bajen och Forza Ebba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0