Godmorgon mina vänner!

Så var det slut på ledigheten för den här gången.

Vaknade nu (03.30) vilket får ses som helt okej då jag känner mig utvilad men risken är att det kommer kännas som en lång dag det här. Jaja, just nu känns det bara bra och apropå känna... så ska man inte känna efter så jävla mycket. I alla fall inte jag.

I lördags hade jag en riktigt bra dag med Ebba igen, känns fantastiskt att det har lossnat nu efter alla år och jag träffar henne mer än någonson och jag mår lika bra av det varje gång numera. Vi har en fin kontakt och roligt ihop när vi ses och så ska det fortsätta vara. Sedan finns det andra bitar att bygga vidare på men i lördags var det riktigt bra på flera olika plan och det bär jag med mig den här arbetsveckan. Tror det kan vara bra för mig.

Jag tror vi säger så för den här gången och så bjuder jag på lite ögongodis:




Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0