Några rader i all välmening bara

Som ni säkert redan förstått så är seglet hissat och nu seglar vi mot rätt kurs känns det som. Den fantastiska gårdagen med Ebba sitter kvar som ett frimärke på guldpapper med postgång till friheten. Sjukt bra känsla.

Petade dessutom i mig en antabus idag så nu är nyårsafton grön... eller vad man ska säga. Det blir lugnt som i graven i alla fall och det känns på förhand tryggt. Såg för övrigt ett mycket skönt inhandlingskvitto från systembolaget av en facebook-vän angående "nyårsläsken":



Klart man blir törstig när man ser det där, inget snack om saken egentligen men här blir det torrt i alla fall. Mycket torrt. Annars så ser jag fram emot morgondagen då jag på dan ska träffa lite folk, ta en fika och sådär, och sen träffa broder Nattsvart för överlämnande av "Tell Me" och de två andra dikthäftena. Nu ska det kopieras minsann och det känns riktigt jävla bra. Vi behöver ett stadigt lager för utskick och övrig spontan spridning av våra alster. Som du redan läst så är mailadressen: [email protected] om intresse finns att bli ägare av ett exemplar.

Jag sitter för övrigt här med lite halvångest då man inte har rört på sig alls (i princip) över jul men däremot frossat i god mat och julmust. Fy fan, spyr på det snart nästan. Men nu är ankan på G i alla fall så i morgon blir det att frossa i nyårskvackande fågelkött.


Där har ni morgondagens festmåltid.

Sedan väntar jag med spänning för att se vem som blir Hammarbys nästa nyförvärv i fotbollen.
Det snackas om att vi kontrakterat en mittfältare? men inget namn har läckt ut ännu!? Silly season alltså, vilket jävla drama det är. Roger Franzén är tydligen klar för GIF Sundsvall som även behöver en målvakt. Rami-utsugarhoranutanvärdighetellerlojalitet-tillklubben-Shaaban borde haka på Roger till Sundsvall och frysa arslet av sig där. Det är min åsikt.


Jaja, nu räcker det för idag gott folk.

Ta hand om er och låt ingen pissa er i munnen. Livet är för kort för sådana misstag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0